termeni și condiții
INTRODUCERE
Website-ul www.zuza.md este operat de ZUZA TOYS SRL :
- societate cu răspundere limitată organizată și funcționând în conformitate cu legile din Moldova
- cu sediul social în or. Codru mun. Chișinău 2011, str. Valea Apelor 21A,
- înregistrată la Registrului de Stat al Unităților de Drept în data de 15.11.2023, IDNO: 1023600058342 (denumită în continuare „Zuza”)
- număr de telefon +373 78 322 211
- adresă de e-mail shop@zuza.md
Prezentul document stabilește termenii și condițiile de utilizare a website-ului www.zuza.md (denumit în continuare “Website”) și condițiile de achiziționare a produselor comercializate prin intermediul acestui Website (denumit în continuare „Termeni și Condiții”).
Politica de retur Zuza, Politica de confidențialitate Zuza, Politica privind modulele cookie www.zuza.md, precum și orice alte documente la care se face referire în cuprinsul acestui document, fac parte din Termeni și Condiții. Prin utilizarea Website-ului, prin logarea în cadrul acestuia și prin accesarea serviciilor oferite de către Zuza acceptați Termenii și Condițiilor detaliate mai jos, cu toate consecințele care decurg din acceptarea acestora. Prin acceptarea Termenilor și a Condițiilor, sunteți, de asemenea, de acord cu Politica de retur Zuza, Politica de confidențialitate Zuza, Politica privind modulele cookie www.zuza.md, precum și cu toate celelalte documente menționate în cuprinsul prezentului document. Dacă nu sunteți de acord cu Termeni și Condiții, vă rugăm să nu utilizați acest Website.
Vă rugăm să citiți cu atenție Termeni și Condiții înainte de a utiliza acest Website și de a efectua orice comandă prin intermediul acestuia.
Zuza își rezervă dreptul de a modifica în orice moment Termeni și Condiții, fără o notificare prealabilă. Zuza își rezervă dreptul de a modifica sau de a adăuga noi reguli și restricții în ceea ce privește conținutul Website-ului, în orice moment, fără o notificare prealabilă. Zuza își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza orice serviciu sau drept de utilizare al oricărui serviciu, în orice moment, fără o notificare prealabilă.
Orice modificări aduse Termenilor și Condițiilor vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate după publicarea modificărilor respective pe acest Website. Astfel, vă rugăm să verificați secțiunea aferentă Termenilor si Condițiilor, înainte de fiecare comandă, pentru că este posibil să fi intervenit modificări de la ultima vizită.
Dacă aveți orice întrebări cu privire la Termeni și Condiții va rugăm să ne contactați prin modalitățile menționate mai sus.
DEFINIŢII
Termeni și Condiții se vor aplica tuturor vânzărilor de produse și/sau servicii comercializate de către Zuza, prin intermediul Website-ului. În cuprinsul Termenilor și Condițiilor, termenii de mai jos vor avea următoarea semnificație:
Utilizator – orice persoană fizică sau juridică care accesează, în orice mod, Website-ulm.
Cumpărătorul consumator – orice persoană fizică care, prin înregistrarea unei comenzi online pe acest site web, acționează în alte scopuri decât cele specifice activității sale comerciale sau profesionale, având, potrivit legii, calitatea de consumator.
Cumpărătorul profesionist – orice persoană fizică sau juridică, precum și orice altă entitate care, prin înregistrarea unei comenzi online pe acest site web, acționează în scopurile specifice activității sale comerciale sau profesionale, neavând potrivit legii, calitatea de consumator.
Vânzătorul – Zuza.
Comanda – solicitarea transmisă de către Cumpărător, prin parcurgerea etapelor tehnice necesare, în vederea achiziționării de Produse și/sau Servicii comercializate online, în condițiile prevăzute de Termeni și Condiții, de către Zuza.
Produs – orice bun comercializat de către Zuza pe acest Website, solicitat de către Cumpărător prin Comanda înregistrată care urmează să fie livrat de către Vânzător, în condițiile prevăzute în Termeni și Condiții.
Serviciu – orice serviciu comercializat de Zuza pe acest Website, solicitat de către Cumpărător prin Comanda înregistrată, care urmează să fie prestat de către Vânzător, în condițiile prevăzute în Termeni și Condiții.
Contract – contractul încheiat de către Cumpărător, în conformitate cu Termeni și Condiții expres acceptate de acesta, și Zuza, la momentul confirmării de către Zuza, pe un suport durabil, a Comenzii transmise de către Cumpărător.
Secțiune – o secțiune de pe Website
Newsletter – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poșta electronică (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor și/sau promoțiilor desfășurate de către Zuza într-o anumită perioadă, fără nici un angajament din partea Zuza cu referire la informațiile conținute de acesta.
Tranzacție – încasare sau rambursare a unei sume rezultată din vânzarea unui produs / serviciu de către Zuza către Cumpărător, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Zuza, indiferent de modalitatea de livrare;
Conținut – are următoarea definiție:
- toate informațiile de pe Website care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
- conținutul oricărui e-mail trimis Utilizatorilor și/sau Cumpărătorilor de către Zuza prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informație comunicată prin orice mijloc de către Zuza Utilizatorului și/sau Cumpărătorului, conform datelor de contact, specificate sau nu de către acesta;
- informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele practicate de Zuza într-o anumită perioadă;
- informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Zuza are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
- date referitoare la Zuza, sau alte date privilegiate ale acesteia.
Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, exclusiv în mod electronic și doar prin intermediul Website-ului un număr finit de produse având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Zuza.
Card de fidelitate Zuza – Cardul Virtual de fidelitate Zuza dă dreptul clienților să acumuleze puncte Zuza în funcție de valoarea achizițiilor pe care le fac în magazinele Zuza. Punctele Zuza se transformă în vouchere Zuza pe baza cărora se pot face achiziții din magazinele Zuza. De asemenea, Cardul Virtual de Fidelitate Zuza asigură garanția produselor dvs., în conformitate cu Certificatul de garanție Zuza. Mai mult, Cardul Virtual de Fidelitate Zuza reține toate achizițiile efectuate de dvs. în magazinele Zuza.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Produselor și/sau Serviciilor așa cum sunt precizate pe Website.
DOCUMENTE CONTRACTUALE
4.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Website, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
4.2. Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail), prin sms sau telefonic.
4.3. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Produselor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifică cantitatea de Produselor și/sau Servicii din Comandă Vânzătorul va anunța Cumpărătorul pe adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii. Dacă clientul nu este de acord cu noua Comandă acesta o poate modifica/anula, iar Vânzătorul va returna suma plătită de Cumpărător în maxim 14 de zile de la confirmarea modificării/anulării comenzii. Pentru plata cu cardul, dacă valoarea comenzii modificate este mai mare ca valoarea comenzii inițiale, Cumpărătorul va trebui să inițieze o nouă comandă.
4.4. Contractul se considera încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
4.5. Informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Website vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia putând fi și alte documente cum ar fi certificatul de garanție și/sau certificatul de conformitate emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Produsele achiziționate.
4.6. Facturile care confirmă achiziția produselor/serviciilor de către dvs. vor fi emise în format electronic și transmise la adresa de e-mail specificată de dvs. la crearea contului de utilizator pe Website.
INFORMAŢII DESPRE COMENZILE ONLINE
5.1. Zuza ia toate măsurile pentru ca informațiile publicate pe Website, inclusiv descrierea Produselor și a Serviciilor, precum și prețurile listate, să fie, în orice moment, corecte și complete. Cu toate acestea, se pot face și greșeli. În asemenea situații, Zuza va încerca să înlăture toate erorile survenite în cel mai scurt timp posibil. În cazul în care Zuza constată că eroarea respectivă a afectat/influențat Comanda dumneavoastră sau Contractul valabil încheiat, va încerca să vă informeze în cel mai scurt timp posibil, oferindu-vă atât posibilitatea reconfirmării Comenzii/a Contractului, cât și posibilitatea anulării acesteia/acestuia.
5.2. Vă rugăm să aveți în vedere că achiziționarea produselor pe Website oferă o experiență diferită de cea din magazinele Zuza. În special, trebuie să știți că:
- culorile Produselor, astfel cum sunt prezentate pe Website, pot fi diferite în realitate, pentru că depind de mai mulți factori, inclusiv, dar fără a se limita la, setările monitorului dumneavoastră;
- dimensiunile și forma Produselor pot fi diferite în realitate față de modul în care apar pe Website, de aceea, vă rugăm să aveți în vedere că este responsabilitatea dumneavoastră să verificați ca mărimea reală a fiecărui Produs să corespundă scopului pentru care ați achiziționat respectivul Produs;
- fotografiile și imaginile de pe Website au doar rol ilustrativ/orientativ. Pentru o descriere exactă a Produsului și a detaliilor incluse, trebuie să citiți cu atenție descrierea corespunzătoare a Produsului sau să ne contactați prin modalitățile menționate aici.
- Produsele vor fi livrate numai în măsura în care sunt disponibile, existând astfel riscul ca Zuza să nu poată livra Comanda. De asemenea, Zuza își rezervă dreptul de a retrage orice Produs de la vânzare, în orice moment. În asemenea situații, singura responsabilitate a Zuza față de dumneavoastră este rambursarea integrală a sumelor plătite pentru respectivele Produse pe care nu le mai poate furniza/le-a retras de la comercializare;
- Zuza depune toate eforturile pentru a livra Produsele în conformitate cu data de livrare asumată, menționată în emailul cu detalii despre livrare, transmis potrivit prevederilor din secțiunea 10. Menționăm că toate informațiile cu privire la livrare oferite de Zuza (pe website, la telefon sau prin email) sunt doar cu titlu estimativ și, de aceea, pot varia de la caz la caz. Vă rugăm să consultați Secțiunea 10 pentru mai multe informații despre livrare;
- Nu toate Produsele și promoțiile valabile pe Website vor fi disponibile în magazinele Zuza. Prețurile practicate pe Website pot fi diferite de cele aplicate în magazinele Zuza. Pentru a afla prețul exact al Produselor vă rugăm să ne contactați prin modalitățile menționate aici. Zuza își rezervă dreptul de a ajusta în mod liber și cu respectarea prevederilor legale, prețurile și ofertele speciale practicate.
5.3. Nu este permisă utilizarea acestui Website în scopul introducerii în mod deliberat de viruși sau orice alt program sau material care poate fi tehnic dăunător sau distructiv. Sunt interzise încercările de acces neautorizat la acest Website, la serverul pe care este găzduit acesta sau la orice alt server, calculator sau bază de date în legătură cu acest site web. Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor vă angajați să nu atacați acest Website prin intermediul unui atac de blocare a serviciului sau de blocare distribuită a serviciului.
Nerespectarea dispozițiilor din prezenta clauză va fi raportată autorităților competente în vederea aplicării sancțiunilor legale și va determina suspendarea imediată a dreptului de a utiliza acest Website.
Zuza, deși depune toate eforturile pentru a asigura o navigare sigură pe Website, nu garantează ca acesta, serverele pe care este găzduit sau e-mailurile trimise sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, că nu conține erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari. Vă rugăm să aveți în vedere că folosiți Website-ul pe riscul propriu, Zuza nefiind în niciun fel responsabilă pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea Website-ului sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe Website. Zuza nu răspunde de erorile sau omisiunile care pot interveni în redactarea sau prezentarea materialelor de pe site, fără ca prin această prevedere să fie afectate drepturile de care beneficiați, în temeiul legii. Astfel, este în avantajul dumneavoastră să vă asigurați că aveți instalate sisteme adecvate de apărare, menite să vă protejeze calculatorul de viruși și/sau orice alt conținut dăunător.
Zuza își rezervă dreptul de a anula Comenzile care privesc Produse și/sau Servicii afișate pe Website ca urmare a unor erori tehnice sau care, din cauza unor erori tehnice, prezintă prețuri evident eronate/derizorii (prețuri care pot fi, în mod rezonabil, apreciate ca eronate/derizorii de către consumatorul mediu), cu consecința restituirii întregii sume plătite de Cumpărător în considerarea comenzilor anulate, dacă este cazul.
Orice link-uri către alte Website-uri sau materiale ale unor terțe părți, dacă este cazul, postate pe Website sunt oferite exclusiv în scop informativ, iar Zuza nu își asumă în niciun fel responsabilitate pentru conținutul acestor Website-uri și materiale, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin intermediul acestor Website-uri.
5.4. Zuza are dreptul, în orice moment, să modifice, să suspende sau să înceteze comercializarea produselor online, parțial sau în totalitate, temporar sau permanent, cu sau fără notificare prealabilă. Zuza nu va fi responsabilă pentru nicio modificare, suspendare sau întrerupere a disponibilității serviciului de comenzi online, fără ca prin această prevedere să se aducă atingere drepturilor pe care legea le recunoaște consumatorilor. De asemenea, Comenzile online valabil confirmate de către Zuza, anterior operațiunilor de modificare, suspendare sau încetare dispuse, vor fi în mod corespunzător executate de Zuza.
5.5. Zuza va asigura confidențialitatea datelor dumneavoastră, respectiv a datelor de autentificare, parolei și tuturor celorlalte detalii în legătură cu contul creat pe website-ul www.zuza.md, în conformitate cu Politica de confidențialitate. Cu toate acestea, este responsabilitatea dumneavoastră să vă asigurați că informațiile privind contul creat pe Website rămân confidențiale în orice moment și că nu vor fi transmise către terți. Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor sunteți de acord să informați Zuza în cel mai scurt timp posibil dacă aveți, în mod rezonabil, suspiciuni că securitatea contului dumneavoastră este în pericol.
5.6. Vă rugăm să aveți în vedere că puteți face o comandă valabilă pe Website numai dacă ați împlinit vârsta de 18 ani și doriți ca Produsele și/sau Serviciile să fie livrate/prestate pe teritoriul Moldovei. Este nevoie în mod necesar de o adresă de email valabilă/activă și un număr de telefon la care puteți fi contactat cu ușurință.
5.7. Comercializarea online a Produselor are loc în sistem en-detail (comerț cu amănuntul), iar nu en-gros (comerț cu ridicata).
ÎNREGISTRAREA CA UTILIZATOR
7.1. Dacă vizitați Website-ul, chiar dacă nu achiziționați produse și/sau servicii, aveți calitatea de utilizator.
7.2. Pentru a putea achiziționa produse și/sau servicii trebuie să vă înregistrați pe Website, prin crearea unui cont.
7.3. Puteți găsi informațiile necesare cu privire la înregistrare în secțiunea “Intră în cont”.
7.4. Zuza poate refuza solicitarea de înregistrare sau poate șterge conturi existente în măsura în care constată că informațiile furnizate sunt în mod vădit neconforme cu realitatea. De exemplu, Zuza își rezerva dreptul de a șterge conturile create cu o adresa de email care nu aparține persoanei care creează contul. In urma ștergerii contului, puteți pierde dreptul de garanție sau dreptul de a returna produsele. Prin urmare, este necesar sa va creați conturi de client cu adresa dvs. de email corecta.
7.5. Crearea unui cont pe zuza.md duce automat la includerea în Programul de fidelitate Zuza. Mai multe detalii cu privire la Programul de fidelitate Zuza puteți consulta aici.
COMENZI
Cum să plasezi o comandă pe Website :
8.1. Utilizatorul va consulta secțiunea Cum comand? pentru a obține toate informațiile relevante despre etapele efectuării unei Comenzi. Înregistrarea Comenzii constituie o ofertă de achiziționare a produselor de la Vânzător, supusă confirmării sale ulterioare.
8.2. La plasarea unei Comenzi, vi se va cere să urmați mai multe etape:
- adăugați produsele alese în coș;
- selectați modalitatea de livrare;
- selectați metoda de plată;
- efectuați plata, cu excepția plății ramburs / plății în magazin;
8.3. Odată înregistrată, Comanda nu mai poate fi modificată de către Cumpărător. În cazul în care doriți să modificați/anulați comanda vă rugăm să ne contactați prin modalitățile menționate aici.
8.4. După efectuarea Comenzii veți primi un e-mail sau un telefon de la Zuza cu privire la detaliile Produselor comandate, costul total al Comenzii, inclusiv costurile de livrare, precum și un număr de identificare a Comenzii. Cumpărătorului i se va aduce la cunoștință disponibilitatea produselor prin e-mail sau telefon.
8.5. Transmiterea Comenzii de către Cumpărător și primirea emailului menționat la punctul 8.4. de mai sus, reprezintă doar o confirmare a faptului că această Comandă a fost recepționată de Zuza și nu formează un contract cu caracter obligatoriu.
Acceptarea comenzilor și formarea contractului
8.7. Zuza va depune toate eforturile pentru livrarea tuturor Produselor comandate, dar își rezervă dreptul, fără a prezenta motivele aferente, să refuze o Comandă (înainte de a o fi acceptat). În cazul în care Comanda este refuzată de Zuza, Cumpărătorul va fi anunțat telefonic sau prin e-mail.
Prețurile noastre
8.9. Prețurile afișate pe site sunt exprimate în lei și includ toate taxele aplicabile.
8.10. TVA se aplică la valoarea legală de la data comenzii și este inclus în prețurile produselor și/sau serviciilor.
8.11. Prețurile produselor afișate pe Website exclud costurile de livrare și costurile altor servicii opționale pe care le-ați selectat.
8.12. Orice alte costuri suplimentare vor fi incluse în sumarul comenzii dumneavoastră afișat pe ecran înainte de confirmarea finală a comenzii dumneavoastră.
8.13. Prin prezenta sunteți informat că prețurile produselor și serviciilor disponibile și aplicabile în magazinele Zuza nu se aplică achizițiilor făcute pe Website și viceversa.
Modalitățile de plată
8.14. Puteți plăti produsele și/sau serviciile prin card bancar, virament bancar, Card Cadou sau numerar, în MDL.
8.15. Cardurile bancare acceptate sunt VISA, MAESTRO și MASTERCARD. Plățile cu cardul efectuate pe Website sunt securizate prin folosirea protocolului Secure Socket Layer (SSL), iar plățile sunt procesate de Paynet Services SRL (PAYNET). Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie să introduceți datele necesare autorizării Comenzii în platforma de plăți urmând instrucțiunile furnizate de această platformă. Zuza nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.
8.16. Plățile prin numerar se efectuează astfel:
- la livrarea produselor și/sau serviciilor, către reprezentantul curierului desemnat de către Zuza.
- la ridicarea produselor, în magazinul Zuza, dacă ați ales să ridicați produsele personal de la unul dintre magazinele noastre.
8.17. În cazul plății prin card bancar, imediat ce ați plasat Comanda, procesatorul de plăți al Zuza va bloca valoarea comenzii pe cardul dvs. Costul produselor și serviciilor selectate va fi debitat din contul dumneavoastră bancar de îndată ce comanda dumneavoastră sau parte din comanda dumneavoastră ce doriți a fi expediată separat, este completă și gata de expediere.
8.18. În cazul în care Comanda este anulată, procesatorul de plăți al Zuza vă va debloca valoarea Comenzii în termen de maxim 14 de zile de la data anulării Comenzii, în funcție de politica băncii dvs.
8.19. În cazul în care se realizează un control anti-fraudă pentru a asigura securitatea operațiunilor cu clienții, Zuza vă poate cere să furnizați documente cu privire la Comanda prin fax sau e-mail, ca și unul sau mai multe documente care atestă adresa și/sau copia actului de identitate, înainte de confirmarea comenzii dumneavoastră. Comanda dumneavoastră este finală numai după ce Zuza a primit aceste documente și a trimis un e-mail de confirmare. În lipsa acestor documente sau în cazul în care documentele nu stabilesc identitatea și adresa dumneavoastră, Zuza își rezervă dreptul de a nu confirma comanda. Zuza își rezervă, de asemenea, dreptul de a respinge o comandă în cazul unui litigiu referitor la plată în curs de desfășurare sau în cazul în care un Client a comandat un număr neobișnuit de mare de produse și/sau servicii.
8.20. În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de MDL. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
Dovada comenzilor și a plății
8.21. În absența dovezilor, bazele noastre electronice de date și cele ale furnizorilor noștri de servicii sunt păstrate în condiții adecvate de siguranță și constituie dovada tuturor tranzacțiilor între Zuza și Cumpărător. În conformitate cu reglementările aplicabile, păstrăm comenzile într-un mediu sigur. Puteți accesa comenzile plasate de dumneavoastră pe Website accesând secțiunea “Intră în cont”. În toate cazurile, Zuza sfătuiește Clienții să păstreze e-mail-ul de confirmare a comenzii.
Erori ale prețurilor
8.22. Zuza va depune toate eforturile pentru ca prețurile de pe Website să fie corecte. Cu toate acestea, este posibil să apară și erori. În cazul în care Zuza descoperă o eroare legată de prețul unui Produs și/sau Serviciu comandat deja de către Cumpărător acesta va fi informat cât mai curând posibil despre eroarea produsă. În aceste situații, Cumpărătorul va avea opțiunea fie de a reconfirma Comanda la prețul corect, fie de a anula Comanda. În cazul în care Cumpărătorul nu poate fi contactat, într-un termen rezonabil, folosind detaliile de contact pe care le-a furnizat în timpul procesului de comandă, Zuza va considera Comanda anulată și Cumpărătorul va fi notificat despre aceasta prin email.
8.23. În cazul în care Cumpărătorul decide anularea Comenzii, după ce a fost informat cu privire la prețurile corecte ale Produselor, însă anterior acestui moment a achitat deja prețul Produselor comandate, Zuza va oferi o rambursare completă în cel mai scurt termen, dar nu mai mult de patrusprezece (14) de zile calendaristice de la anulare.
8.24. Prețurile Produselor vândute de Partenerii Marketplace sunt gestionate exclusiv de aceștia. Orice eroare a prețurilor acestor Produse trebuie semnalată Partenerului Marketplace care oferă spre vânzare respectivul Produs. Gestionarea comenzilor care conțin Produse cu prețuri eronate vândute de Parteneri Marketplace va fi realizată de către aceștia.
Comenzi în magazin
8.25. Se pot realiza comenzi prin intermediul angajaților Zuza din magazine fizice. Pentru realizarea comenzii este necesară deținerea unui Card de Fidelitate Zuza și comunicarea numărului acestuia către angajatul Zuza. Angajatul Zuza va folosi numărul Cardului dvs. de Fidelitate Zuza pentru a înregistra comanda produselor pe care le doriți. Vă rugăm să verificați comanda înainte de exprimarea acordului către angajat pentru înregistrarea acesteia. Termenele de livrare ale produselor sunt explicate la punctul 10.3.
8.26. Produsele comandate în magazinele fizice, prin intermediul angajaților Zuza, pot fi achitate prin două modalități:
- în numerar, prin card bancar și/sau card cadou Zuza, la casele de marcat din magazin, imediat după înregistrarea comenzii cu ajutorul angajatului Zuza;
- în numerar, în MDL, la livrarea produselor și/sau serviciilor, către reprezentantul curierului desemnat de către Zuza.
8.27. În măsura în care Zuza nu a informat Cumpărătorul cu privire la prețurile eronate și a confirmat Comanda, conform prevederilor de mai sus, Contractul valabil încheiat va fi în mod corespunzător executat și Produsele vor fi livrate.
DISPONIBILITATE
9.1. Ofertele noastre de produse și servicii se aplică atât timp cât ele rămân vizibile pe site, cu excepția cazului în care sunt disponibile oferte speciale, caz în care termenul de valabilitate a acestor oferte va fi stipulat pe Website. Vă sfătuim să verificați disponibilitatea produselor pe pagina de informații relevante despre produs. În cazul în care un produs și/sau serviciu comandat nu este disponibil, Zuza își rezervă dreptul de a anula comanda, caz în care veți fi notificat în consecință.
9.2. Dacă plasați o comandă pentru mai multe produse dintre care unul nu este disponibil, Zuza vă va informa corespunzător. Restul comenzii va fi procesat și expediat către dvs. în termenul indicat pe Website.
LIVRARE
10.1. Unde livrăm? Unde prestăm serviciile?
Produsele sunt livrate la adresa furnizată de dumneavoastră în Comandă, doar pe teritoriul Moldovei.
Dacă alegeți livrarea prin „Ridicare personală” produsele trebuie ridicate de dvs. de la magazinul Zuza pe care l-ați ales pentru livrare. Produsele vor fi disponibile pentru ridicare pe o perioadă de 3 zile , calculată din momentul expedierii către dvs. a e-mailului care menționează că acestea sunt pregătite și puteți să le ridicați. După această perioadă, comanda dvs. este anulată și produsele nu vor mai fi disponibile.
10.2. Livrăm la adrese unde locuiesc mai mulți proprietari?
În cazul în care se va face o livrare la o adresă cu mai mulți locatari, dvs. ați luat la cunoștință faptul că serviciul de livrare a comenzii oferit de Zuza se efectuează la o adresă cu mai mulți locatari menționată în Comanda dvs., însemnând că o livrare poate fi primită de un terț.
Livrările către anumite zone care nu sunt ușor accesibile (cum ar fi regiuni muntoase, lacuri, râuri, câmpuri etc) se vor face la cel mai apropiat oraș. După aceea, dvs. sunteți responsabil de aranjarea livrării la locul exact în care vă aflați. Acest serviciu poate fi supus unei taxe suplimentare, care nu va fi plătită de către Zuza.
10.3. Timpul de livrare
Timpul de livrare afișat pe site decurge din momentul în care produsele comandate sunt expediate din depozitele noastre, dar nu mai mult de 30 de zile după confirmarea expedierii comenzii pe site. Veți primi un e-mail în care vi se confirmă expedierea comenzii dvs.
10.4. Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă atunci când se livrează comanda?
Dacă sunteți în imposibilitatea de a primi articolele livrate, veți fi contactat de către reprezentantul curierului pentru cel mult două încercări de livrare, într-un interval de 7 zile. Ulterior, coletul va fi returnat Zuza.
10.5. Verificați coletele la primire!
În ceea ce privește primirea coletelor Zuza sfătuiește Clienții să verifice starea aparentă a coletelor la livrare. În cazul unei probleme (ambalaj deteriorat sau care lipsește) dvs.:
- trebuie să descrieți starea coletului refuzat în detaliu pe nota de livrare/AWB;
- trebuie să aveți semnătura operatorului de transport pe nota de livrare/AWB;
În situația în care livrarea nu este conformă cu Comanda dvs. Zuza vă va trimite produsele lipsă/deteriorate în cel mai scurt timp posibil sau vă va rambursa, în funcție de alegerea dvs.
Livrarea produselor se va face la intrarea în incinta dvs. (apartament, curte, clădire de birouri, etc.). Reprezentantul curierului nu are obligația de a desface/monta/amplasa produsele în diverse locuri din incinta dvs.
10.6. Costurile de livrare
Costurile de livrare pentru produsele pe care doriți să le comandați sunt afișate când plasați comanda, la pasul de alegere metodă de livrare. În cazul plății ramburs la curier, având în vedere că achitarea la primirea produselor implică un serviciu suplimentar efectuat de firma de curierat, se aplică o taxă de procesare. De reținut: limita de plată este de 5.000 MDL numerar pe zi.
SCHIMBURI ŞI RETURURI
I. POLITICA DE RETUR A PRODUSELOR COMERCIALIZATE ÎN MAGAZINELE ZUZA ȘI ONLINE PE WWW.ZUZA.MD
PRINCIPII GENERALE
Zuza pune la dispoziția clienților săi posibilitatea returnării produselor cumpărate din magazinele Zuza sau achiziționate online de pe website-ul www.zuza.md. Produsele comercializate în magazinele Zuza pot fi returnate pe o perioadă de maxim 30 zile de la momentul achiziționării acestora.
Zuza poate decide înlocuirea produselor returnate sau rambursarea contravalorii acestora.
CONDIȚII DE RETUR
BON FISCAL / FACTURĂ / CARD DE FIDELITATE
Pentru realizarea returului este necesară prezentarea bonului fiscal, facturii sau cardului de fidelitate Zuza pe care să fie înscris produsul care se dorește a fi returnat. În cazul achizițiilor online poate fi prezentată și factura primită împreună cu produsul. Pentru finalizarea returului este necesară furnizarea datelor de identificare (nume, prenume, adresă de domiciliu) și semnarea dispoziției de plată.
SITUAŢII ÎN CARE SE POT RETURNA PRODUSELE
Dacă produsele pe care le-ați cumpărat nu sunt mărimea sau culoarea potrivite sau descoperiți că nu sunt potrivite scopului pentru care le-ați achiziționat Zuza vă oferă posibilitatea returnării acestora în scopul schimbării sau rambursării contravalorii, după cum urmează:
- Online: în situația în care doriți să schimbați mărimea pentru unul sau mai multe produse din comandă, se poate solicita înlocuirea directă a acestora, prin trimiterea unei solicitări pe adresa de email shop@zuza.md;
- În cazul schimbării culorii sau a produsului integral, este necesară returnarea articolului în cauză, cu restituirea contravalorii acestuia din partea Zuza și plasarea de către dvs. a unei noi comenzi cu produsele dorite.
- În magazin: oricare dintre situațiile prezentate anterior.
IMPORTANT:
Pentru a fi acceptate la retur produsele trebuie să fie noi (să nu fi fost folosite). Transportul produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastră.
ANALIZA RETURURILOR
Zuza își rezervă dreptul de a analiza si decide acordarea sau nu a returului pentru fiecare solicitate în parte.
PROCEDURA DE RETUR
Aveți două posibilități de a returna un produs:
- Efectuați un retur fizic. Aduceți produsul la recepția oricărui magazin Zuza, împreună cu cardul de fidelitate Zuza, bonul fiscal sau factura primită împreună cu produsul.
- Efectuați un retur online:
- În cazul în care doriți să returnați produsul și să primiți contravaloarea acestuia, vă rugăm să ne trimiteți solicitarea pe adresa de email shop@zuza.md împreună cu următoarele informații: nume și prenume, număr comandă, IBAN, nume titular cont bancar, nume bancă, adresă bancă.
- În cazul în care doriți să schimbați produsul cu altul sau pentru probleme legate de garanție, vă rugăm să ne trimiteți solicitarea pe adresa de email shop@zuza.md împreună cu următoarele informații: nume și prenume, număr comandă, număr de telefon. Costurile de transport vor fi acoperite de client.
II. DREPTUL DE RETRAGERE
Conform Legii Republicii Moldova nr.105-XV din 13.03.2003 „Privind protecția consumatorului”, aveți la dispoziție 14 zile de la primirea produsului pentru a vă exercita dreptul de retragere, adică să returnați produsul fără a vă justifica decizia. Pentru a vă exercita dreptul de retragere puteți să ne trimiteți solicitarea pe adresa de email shop@zuza.md împreună cu următoarele informații: nume și prenume, număr comandă, IBAN, nume titular cont bancar, nume bancă, adresă bancă. Costurile de transport vor fi acoperite de client.
PRODUSE PE CARE NU LE ACCEPTĂM
Nu acceptăm returul următoarelor produse: baterii, produse de îngrijire personală.
RECLAMAŢII ŞI SUGESTII
Pentru orice reclamații și/sau sugestii în legătura cu returnarea produselor comercializate în magazinele Zuza sau pe www.zuza.md vă rugăm să ne scrieți pe adresa de e-mail shop@zuza.md
Această politică de retur este valabilă începând cu 01.01.2024
GARANŢIE ŞI SERVICII POST VÂNZARE
Articolul este deteriorat sau defect
12.1. Fără a aduce atingere garanției de vânzări care acoperă anumite produse vândute pe Website, conform Certificatului de Garanție. Zuza e obligată să ofere garanție legală împotriva defectelor cât și garanție împotriva defectelor ascunse în conformitate cu legislația în vigoare, pentru toate produse vândute pe Website.
12.2. Anumite produse vândute pe Website sunt acoperite de o garanție specifică. Pentru detalii consultați Certificatului de Garanție
12.3. Cu toate acestea, această garanție nu acoperă problemele cauzate de uzura normală, neglijență, deteriorări sau utilizarea necorespunzătoare a articolului de către dumneavoastră, conform Certificatului de Garanție. Zuza atrage atenția asupra defectelor și problemelor care pot fi cauzate de instalarea sau manipularea incorectă a echipamentelor. În acest sens, Zuza vă solicită să urmați instrucțiunile din ghidurile de ajutor disponibile pe site și să efectuați mai multe teste pe echipamentul primit.
Cum îmi pot repara produsele defecte în perioada de garanție?
12.4. În cazul unei defecțiuni în perioada de garanție, contactați-ne prin modalitățile menționate aici:
12.5. Ca parte a acestei garanții, Zuza vă permite să alegeți dacă să returnați articolul la un magazin Zuza din Moldova sau la Website. În cazul în care defectul este cauzat de producătorul produsului, costurile de expediere / de transport vor fi suportate de Zuza, dacă folosiți metoda de retur oferită de către Zuza.
12.6. Odată ce articolul a fost analizat de către Zuza, care va verifica în special dacă acesta este acoperit de garanția de vânzare, articolul va fi reparat sau înlocuit. În cazul în care cauza problemei este acoperită de garanția de vânzări și articolul nu poate fi reparat și nici înlocuit cu un articol identic sau echivalent, veți fi rambursați. În orice caz, în cazul în care problema este acoperită de garanția de vânzare, Zuza vă va oferi cea mai potrivită soluție (înlocuirea părții defecte, înlocuirea articolului sau emiterea rambursării).
12.7. În cazul în care un produs este returnat fără un motiv întemeiat sau dacă nu ați citit și urmat instrucțiunile oferite pe site sau odată cu produsul, returnarea va fi considerată neconformă și prelucrată ca atare.
12.8. Puteți alege o altă metodă de returnare a articolul dvs., diferită de cea oferită de către Zuza. De asemenea, puteți alege să încheiați o asigurare pentru pierderea, furtul sau distrugerea coletului dumneavoastră. Zuza nu acoperă nici una din aceste cheltuieli și nu va fi răspunzător în cazul în care coletul dumneavoastră dispare.
12.9. În cele din urmă, sunteți responsabil pentru ambalarea articolul dvs., astfel încât să nu existe nici un risc de deteriorare pe durata transportului.
DREPTUL DE PROPRIETATE AL PRODUSELOR, TRANSMITEREA RISCURILOR, RĂSPUNDERE
13.1. Zuza își va rezerva dreptul de proprietate asupra produselor cumpărate de Dumneavoastră până ce v-ați îndeplinit toate obligațiile, în special plata prețului integral al comenzii.
13.2. În cazul în care ați ales plata ramburs, proprietatea Produselor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului, la adresa indicată în Comandă (prin livrare se înțelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).
13.3. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Produselor și/sau Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
13.4. La livrare, documentul care confirmă executarea corespunzătoare a livrării trebuie să fie semnat de către Cumpărător. Prin aceasta nu va fi afectat în nici un fel dreptul legal al Cumpărătorului de a notifica ulterior Zuza în cazul în care constată un defect sau orice altă lipsă de conformitate a Produselor. Refuzul de semnare a documentul de livrare reprezintă refuzul de acceptare a Produselor;
13.5. După semnarea documentelor de livrare, Cumpărătorul dobândește posesia fizică a Produselor comandate. Din acest moment, Cumpărătorul preia toate riscurile asupra Produselor, respectiv riscul de pierdere sau de deteriorare.
13.6. În cazul în care Cumpărătorul nu este disponibil personal, poate desemna o terță persoană care să preia Produsele în numele său. Reprezentantul Cumpărătorului trebuie să fie o persoană cu capacitatea juridică necesară, respectiv să fi împlinit vârsta de 18 ani, pentru a putea primi, în numele Cumpărătorului, Produsele. Cumpărătorul este de acord ca Zuza să se bazeze pe instrucțiunile reprezentantului ca și cum ar fi propriile sale indicații.
DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
14.1. În conformitate cu Politica de confidențialitate, conținutul și materialele publicate pe Website, sunt integral în proprietatea exclusivă a Zuza. Folosirea, fără acordul expres al Zuza, a oricărui material publicat pe acest Website, se pedepsește conform legii. Denumirile Zuza, zuza.md si reprezentările grafice corespunzătoare sunt mărci înregistrate ale ZUZATOYS SRL.
14.2. Prevederile din prezenta secțiune, precum și dispozițiile aplicabile din Politica de confidențialitate, nu vă împiedică să utilizați acest Website pentru a înregistra o Comandă online și a copia/utiliza/printa detaliile acesteia sau ale Contractului.
14.3. Clientului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de către Zuza, includerea oricărui Conținut în afara Website-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Zuza asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al Zuza.
14.4. Utilizatorii poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile Documentului.
14.5. Niciun Conținut transmis către Client sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea Zuza și/sau al angajatului/prepusului Zuza care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.
14.6. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.
CESIONAREA ŞI SUBCONTRACTAREA
Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.
FORŢĂ MAJORĂ ŞI CAZ FORTUIT
16.1. Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră sau de caz fortuit. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat. Cazul fortuit este un eveniment care nu poate fi prevăzut și nici împiedicat de cel care ar fi fost chemat să răspundă dacă evenimentul nu s-ar fi produs.
16.2. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
PUBLICITATE / NEWSLETTER
În momentul în care, Clientul își creează un Cont pe Website, are posibilitatea să își exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Renunțarea la primirea Newslettere-lor de către Utilizator se poate face în orice moment din contul creat pe Website. Renunțarea la primirea Newslettere-lor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul Document.
INFORMAŢII PRIVIND DEEE ŞI BATERII
Deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) pot conține substanțe periculoase ce au un impact negativ asupra mediului și sănătății umane în cazul în care nu sunt colectate selectiv.
Având în vedere prevederile Legii nr. 1515-XII din 16 iunie 1993 – referitoare la protecția mediului, HG 212/2018, privind deșeurile de echipamente electrice și electronice, Cumpărătorii vor avea în vedere următoarele:
- Cumpărătorii au obligația de a nu elimina deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) ca deșeuri municipale nesortate și de a colecta selectiv aceste DEEE;
- Clienții pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare, ce pot fi identificate accesând resursa Asocieției Patronale „MOLDCONTROL”.
Simbolul care indică faptul că echipamentele electrice și electronice fac obiectul unei colectări separate reprezintă o pubela cu roti barată cu două linii în formă de X, ca în imaginea alăturată. Aceasta pictograma indică faptul că DEEE nu trebuie amestecate cu deșeurile menajere și că ele fac obiectul unei colectări selective.
LEGISLAŢIA APLICABILĂ ŞI JURISDICŢIE
19.1. Utilizarea Website-ului, transmiterea Comenzilor și încheierea Contractelor prin intermediul Website-ului sunt guvernate de legislația Republicii Moldova.
19.2. Orice litigiu care rezultă din sau în legătură cu folosirea Website-ului sau în legătură cu o Comandă/un Contract va fi supus instanțelor competente din Republica Moldova.
19.3. Consumatorii nu pot renunța la drepturile care le sunt garantate de lege. Orice clauză contractuală prin care se renunță sau se restrâng în mod direct sau indirect drepturile prevăzute de lege în favoarea consumatorilor nu este obligatorie pentru aceștia.